Dag 1 – En bild på mig och fakta om mig själv

 
 
Jaha... då ska jag skriva lite fakta om mig själv. Sånt här är jag kass på. Kommer aldrig på vad jag ska skriva. 
Men i alla fall, här kommer lite "snabbfakta" om mig:
 
Namn: Lisa Josefin Eklund
 
Smeknamn: Josse eller Jossan
 
Ålder: 16 år, fyller 17 år i april
 
Stjärntecken: Vädur
 
Bor: I Vinslöv, som är en liten håla utanför Hässleholm i Skåne
 
Längd: 173 cm
 
Hårfärg: Blond
 
Ögonfärg: Grön
 
Civilstatus: Singel
 
Utbildning: Går första året på teknikprogrammet på HTS
 
Familj: Mamma Carola, pappa Benny och lillebror Bastian

Bra egenskaper: Smart, snäll, kreativ och har lätt för att lära mig saker
 
Dåliga egenskaper: Har ofta svårt för att bestämma mig, och sätter lite för höga krav på mig själv ibland... 

Kommentarer
Postat av: ida

Fin blogg!!! och vad fin du är =)
hittade dig via egoina på en kommentar!

ja ja ville bara säga det
kram

Svar: Tack så mycket! :)
lisajosefineklund.blogg.se

2013-01-15 @ 00:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0