Dag 2 – Min familj

 
 
 
Min familj består av mamma Carola (40 år), pappa Benny (43 år) och lillebror Bastian (14 år).
Ibland kan jag bli riktigt irriterad på min familj men egentligen älskar jag dem över allt annat! De är helt enkelt bäst och jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dem. Det bästa med min familj är nog deras sjuka humor. Även om jag inte alltid vill erkänna att deras små skämt är roliga så gör de faktiskt att man blir på bättre humör. 
Åh, det finns så många roliga minnen tillsammans med familjen nu när jag tänker efter...
 
Älskar er, ni är knäppa men underbara! Jag är glad att jag har er! 
 
 
 (Publicerar dag 2 idag också bara för att dagarna ska stämma överens med datumet)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0