Dag 23 – Varför jag började blogga

 
Jag har haft blogg i minst fem år. När jag skaffade min första blogg var det fortfarande många som inte ens visste vad en blogg var för något. Jag var en av dem, så jag skaffade en av nyfikenhet helt enkelt. På den skrev jag bara något enstaka inlägg då och då och jag tror inte ens att det var någon som läste bloggen. Haha!
 
År 2009 skaffade jag min andra blogg. Den uppdaterade jag betydligt oftare och tog bloggandet mer seriöst än tidigare. Jag lärde mig även att designa bloggen själv och det gjorde ju det hela ännu roligare. Den bloggen finns faktiskt fortfarande kvar och ibland brukar jag kolla på gamla inlägg som jag har skrivt. Det är ganska kul att se hur mycket man har förändrats och tänka tillbaka på en massa gamla minnen faktiskt.
Och nej, jag tänker inte säga vad den heter. MUAHAHA!
 
År 2011 kände jag för lite förändring så jag bytade blogg igen. Den var jag dock aldrig särsklit nöjd med så 2012 skaffade jag den här bloggen som jag har nu! Förvirrande? Ja, en aning. Men nu är jag nöjd i alla fall. 
 
 
58951505_large

Kommentarer
Postat av: Malin

Muhaha jag kommer ihåg vad den heter ;)

Svar: Tyst med dig kvinna!
lisajosefineklund.blogg.se

2013-01-23 @ 19:59:58
URL: http://nameno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0