Dag 7 – Några minnen från 2012

 
Okej... det här blir svårt, tänkte jag. Det finns ju så många olika minnen att välja på!
Till slut lyckades jag ändå välja ut några av de "viktigaste" minnena från 2012.
 

Solade, badade, åt och hade det bara jävligt bra. Jag provade fiskpedikyr för första gången, såg en pelikan och fick prova köra en stor båt full med turister helt själv. Det kommer jag aldrig glömma!
 
 
 
 
Var på klassresa i Stockholm, klädde ut oss inför spexfotot och firade vår sista dag på högstadiet med en avslutningsmiddag. Dagen efter blev det avslutningsfest med alla niorna!
 
 
 
Efter sommaren var det dags för ny skola, ny klass, nya lärare, nya vanor...
Mycket förändring på en och samma gång helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0