Lång dag i Landskrona!

 
Gick upp vid halv fem imorse för att vi skulle åka till en "uppfinnartävling" i Landskrona med skolan. Det borde vara olagligt att gå upp så tidigt. Usch och fy. Dessutom var det krångel med tågen så allt blev helt kaos. Jaja... När vi väl var framme skulle vi ha en presentation av vår "uppfinning" inför en jury, sedan skulle vi stå vid vår monter och se trevliga ut resten av dagen. Till sist presenterade de vinnarna. Min grupp gick inte vidare till Sverigefinalen, vilket jag tycker är rätt skönt ändå.

Vår sjukt stiliga monter, haha...
 
Jag kom hem vid 6 ungefär och sen dess har jag typ bara hunnit äta, träna och titta på tv en stund.
Nu ska jag gå och lägga mig. Det ska bli väldigt skönt att sova efter den här långa dagen!
 
Godnatt på er!  

Kommentarer
Postat av: Areyanna

Hej! Vad spännande! Vad var eran uppfinning för nått? Vad är healapet? Låter spännande! Minns själv när jag vanna några sånna tävlignar i skolan=) Vilken plats kom ni på? kram!

2013-01-24 @ 18:19:54
URL: http://areeyanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0